Saturday, August 21, 2010

all of us hate that red useless thing ;D

SLM sume..ia adalah pagi yg endah..
aku bgn pde pagi 2 dan plan yg aku nk mkn mcm2 aryne sbb esk da nk pose tau,,
pas2 pagi aku mmg besh gle ar pagi 2..
ak smpai skulah awl..alina pn lmbt..so dikire aku la mng kan..
mse 2 ary selasa kn?kte pose ary rabu kan?ye la kot..
aku pn da lpe..1st period bi..xde mende yg menarik pn berlaku..
2nd period pn bi..3rd sej..dok bincang paper trial..
as usual time sej aku mmg kecoh coz aku menat sej berbanding geo..
walaupun aku xpenah nk dpt A..benak sial aku ne..
hmm..pas2 da abes sej..kelam kabut nk g blek seni..
kowunk tau kn betape benci nye aku subjek 2..
mse trial ary2..ak lukis men cincai2 je..vashala dak jenius 2 tgk aku len mcm da,,
aku pn diam je la kan..coz mse 2 time da nk abes,,aku xkaler ag awan 2..
malu sial ble owg pandai pandang aku cm2..cait!
aku tau la kau jenius..klo ye pn xyah ar pndg aku cm2..
klo ko offer nk lukis kn ke xpe gak..dah la kau tumpang class aku ;D
p/s sowi ekk 3 BES. aku ase hina gle ngan diwi aku. so aku ckp la mende yg xelok nk wat aty aku cdp ;D
jgn mrh ekk Milo. kau jgn nk report kat dya,,mampos akuuu!
ehehe..back to da story..
pas2 aku beratur la ngan ecah kan..
jln2..smpai kat math room..pas2 ak nmpk saba men ngan tali kasut dya..
pas2 ak nk kejo la kn tali kasut dya nk pijak..
toot toot!pang!aku terlanggar pemadam api..
perh!sakit sial..kat situ jugak la kau nk parking..mlu gle..
sume owg glak kn aku..hehe..pas2 saba usap2 ple aku ckp..
wey ko ok x..pas2 ak jln terhimpit ecah..penin sial..
pas2 ak engat nk pura2 pengsan tau,,tp xjd..mlz ar nk berlakon..
ple aku penin gle..cait!mlu2!
saba ley ckp..2 la nk wat jht,..last2 sendiri yg kne..
mmg taubat dow,.haha..bodoh punye pemadam api..cait!

sian xkat aku?
x?mmg kjm.
-♪FS♪-

No comments:

Post a Comment