Wednesday, December 29, 2010

Aset korang apa ?

Salam..hye semua..
dah berapa hari aku tak update , err 9 hari
oh , sangat pathetic. Yeah i know..
Bersambung ke tajuk yang aku cakap ni
aset ni penting ? maksud aku bukannya harta ke apa ke
maksud aku yang ada kat korang sekarang ni
apa kata kita fokus dekat perempuan.
perempuan ni ada banyak aset dia
tanya aku ? ayy , tanya la diri sendiri
okay okay aku cakap..
sesetengah perempuan ni ada kelebihan
which is aku pon tak tahu bagus ke tak
ada yang ada muka yang cantik , dada yang besar dan punggung yang tonggek / besar
adakah aku dah melampau ? maaf jika ya
aku hanya mengatakan kebenaran
even lelaki sendiri pon mengaku yang diorang suka perempuan yang ada breast besar - besar
punggung yang tonggek sume tu
this is the truth ! so kepada lelaki , cuba tanya diri sendiri
adakah anda ni jenis yang macam tu ?
nak gf / awek / isteri / bini muka lawa , dada besar , punggung tonggek and sexy mexy
uhh , mengader . menyampah. ==
okay okay , disebabkan aku tak ada satu pon ciri dekat atas boleh lah cakap besar ya? HAHA
okay seriously ,  aku tak nak pon ada dada yang besar dan punggung yang tonggek ni
muka yang lawa ? uhh , korang tanya ? mesti la aku nak :D
adakah aku gedik ? == ?
okay follower aku banyak perempuan , korang mesti sentiasa nak kelihatan cantik kan ? 
nak - nak yang ada bf ni. hihi
mesti korang nak cantik aka lawa depan bf / pakwe korang ni
nanti kena dump pulak. 
dan sekarang ni apa yang lelaki tengok ?
mesti lah rupa kan , kalau tak rupa pon bentuk badan
jarang lelaki nak tengok sama ada perempuan tu cantik dalaman ke baik ke
tak ada. asal kan muka lawa , bentuk badan yang ok terus amik jadi awek
dan yang aku pelik , macam mana perempuan yang sangat lawa boleh kapel dengan lelaki yang sangat hodoh?
aku tak paham ? lelaki tu calit minyak pengasih ke kat perempuan tu ? 
ataupon perempuan zaman sekarang yang cepat sangat cair?
acctually , manyak soalan yang tak terjawab dekat sini
adakah korang curious macam aku ? ya ? tidak ? 
hmm. ntah la. read this conversation
Aku : awak rasa saya ni cantik ke ? jawab dengan jujur.
Fad : awk cute.
Aku : dah agak dah.

tengok ? even dia pon tak berani nak cakap aku cantik. tp aku memang tak cantik pn.
kau pesal Farah ? dah tak cantik dah dah ar. adoi kau ni. hihi
tapi aku tak penah menyesal pon yang mamat sengat tu cakap macam tu
aku tau aku tak cantik pada muka atau pon pada badan aku
tapi aku tau aku cantik pada benda lain.
pada kawan - kawan aku yang bernama kaum hawa aka perempuan
apa guna kalau bf korang sayang korang hanya disebabkan rupa atau badan korang?
fikir lah balik. tak guna la. 
jadi wahai perempuan sekalian , jangan lah takut kalau korang tak ada benda yang aku sebut kat atas
korang nak ke kalau korang disayangi sebab tu ? eee , sumpah bodoh siapa yang macam tu.
dan yang aku heran , lelaki walau sehodoh mana pon
perempuan tetap terima as bf or husband.
tengok , kan perempuan ni baik
terima je lelaki seadanya
tetapi kaum adam adakah korang macam kami?
adakah korang akan terima kami seadanya ?
fikir - fikir lah balik. sekian.
okay , dah lama tak blog
rindu la nk berblog ni
haha. sengal.
jadi kaum adam , anda nak cakap apa? *smug*
-♪FS♪-




4 comments:

  1. ewww, perempaun yg berdada besar? seriously, that is ngeeee ugly. it's not my taste if you ask me =(. tp sya suka pompuan yg cantik luaran dan dalaman. =), serius tak tipu sikit pun, tipu banyak pun tak =)

    ReplyDelete
  2. okay bagus la..haha..
    youre the only guy reader here,,
    sedih.

    ReplyDelete
  3. yes, agak sedih. btw, what's with my comment? apekah salah? cantik luaran brmaksud sedap mata mmndang, dan cantik dalaman. baik perangai. =( you guys talks like im the bad guy here. im sad now =(

    ReplyDelete
  4. awk2..sy tak cakap comemnt awk slh pn..
    you're a good guy and jarang ada lelaki cm awk..jangan la terasa ke ape okay?
    im sorry..

    ReplyDelete