Wednesday, March 9, 2011

SABDA ?

Salam! OMG guys lama gila kan aku tak update blog aku...
Pertama , sebab kekeringan idea dan aku tak ada masa kot nak update..
kesian kot blog aku ni terbiar..
Well , korang semua tau kan aku duduk kat asrama sekarang..
kat sekolah aku tu mana ada internet..
kalau ada..ehem..korang paham - paham aje lah..
sebab aku ni bukan nya jenis yang suka sangat tengok tv..
ada apa dow kat tv sekarang..
sumpah bosan..semalam balik - balik je aku bukak tv..
dan , OMG , TAK ADA CERITA BEST KE BABE ?
dah tau aku nak balik , tayang ar cerita yang best2..
WTFUUU <- bak kata Amy
Duduk kat asrama ni okay la..
cuma aku tak lah biasa sangat..
tapi secara holistiknya okay la.. ( ayat tak blah dow == )
aku ni kan jenis yang privasi kuat..
kalau dekat asrama mana ada privasi dow..
pakai baju pon dorm mate aku tengok..
tak pasal free show 1 dorm...
jangan cakap 1 dorm..
1 aspuri tengok aku kot.. ==
duh ya amat..tapi apa pon yang aku boleh buat
redha je laaa...
tapi serious , masa 1st week kat situ , aku memang nak balik gila - gila
tiap malam start dari malam kedua
sebelum tidur memang aku akan nangis ar..
yang aku pelik kan , masa malam pertama aku okay je..
tak ada pon rasa nak nangis sume..
tak silap aku , aku tidur pukul 12 masa tu,,
aku peluk bantal aku je tet aku dah tidur,,
sedar2 dah pukul 5.30..
bangun ar..tp start malam kedua dah mula dah nak homesick sume..
Naj dah start nangis dah masa hari kedua kat bilik study,,
 masa tu aku tengah tidur so aku tak tau
sedar - sedar je aku dengar ada suara orang memujuk tau
pastu aku bangun la..tengok - tengok Naj nangis..
dengan muka blurr nya aku pon pujuk la dia...
aku pujuk dia ke ? ntoh..tak ingat..
tapi dah sebulan dah aku dok kat situ..
tak la homesick sangat..ok la..
yang best nye aku boleh pulak lupa nak telefon mak aku..
mengikut jadual aku , aku akan telefon mak aku hari Selasa ngan Khamis..
depends ar..weekend tu , err , aku penah ke call mak aku eh ?
tak ingat ar :D
aku dah malas nak cerita pasal homesick..
aku nak cerita benda lain
oh btw , maybe cerita aku ni panjang
so kalau korang dah boring
dipersilakan tekan 'pangkah' dekat tab korang tu okay ?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Okay back to the story..
aku nak cerita pasal MSR aka Minggu Silaturrahim..
MSR ni memang best aka gempak tapi penat babe..
manyak sangat program..seperti yang korang tau aku kan sekolah Convent,,
so semua perempuan , so masa mula masuk tu aku macam  oh wtf ada lelaki
aku terlupa aku masuk sekolah campur...LOL ==
so apa - apa program kat SABDA ni sudah tentu ada lelaki kan...
tu memang TAK boleh nak dielakkan..ada manyak la program acctually...
tapi aku nak cakap satu je...Malam Sinfoni..
YEAH I LO'IKE <- sila pekatkan LO'IKE tu , ehe
and yeah aku rumah EMERALD aka rumah Hijau..
HIDUP EMERALD xD
KALAH dalam pertandingan tu..rumah aku kena buat dikir barat,,
fuhh memang best ar..faci pon best..ehem faci dia pon handsome
ahaks. ABAIKAN. 
owh btw aku rasa dah panjang sangat
so aku rasa lebih baik aku buat part,.
yeah part. ok dah bye :P

No comments:

Post a Comment