Wednesday, June 1, 2011

Wowowow !

Salam ! ehe , okayokay ,
aku bet kalau korang yang follow Mr. K punya blog mesti korang tahu pasal budak tu kan ?
oh well , tak nak komen banyak sangat , takut kena kat batang hidung sendiri je nanti !
oh well , biasa ah budak melayu sekarang memang tak ada kesedaran kan ?
memang buat malu kaum je , kay lebih baik jangan cakap pasal kaum ,
apa kata kita cakap pasal agama , dia kan orang Islam , 
tak sepatutnya dia buat macam tu , kay fine orang KL ,
dia tu buat malu orang perempuan je ! aku yang perempuan ni pon rasa malu gila weyh !
boleh dikatakan majority , rasanya , yang comment dia tu lelaki , 
korang baca ah komenkomen dia , memang agak sedap kena belasah macam tu !
wowow ! i loike ! ada jugek orang yang lupa nak tapis , tapis comment dyorang ,
perh , memang sempoi ! i loike ! aku ingat aku pon nak tinggalkan komen ,
nak buat kenangan , ye dak ? HAHA , tp tak jadi
aku pikior lantak kamulah ! kamu punya hidup kamu punya pasai !
wa tamau masuk campor ! cumacuma
nak cakap je ah , ni Malaysia dik , bukan nya America aka Unites States of America ,
kalau hang ni orang America ka apa ka , wa tarak kisah
lu orang Malaysia , bikin malu saja maaa , 
haiyaaa , mana lu taruk muka ? haiyaaa ,
apa lu cakap ? Maruah diri ? haiyaaa , kamus mana kamu pakai ni ?
aku rasa cina sebelah rumah aku pon tahu apa tu maruah diri , 
adoiyai ! tak boleh lagi kecoh ke yunk ?
pergilah heboh kat satu dunia , setakat FB je apa kes der?
tak gempak ah , btw , kau nak famous sangat ke ?
dah ah , malas aku nak cerita banyak pasal budak ni
tak pasalpasal aku dapat dosa percuma sebab kutuk awek cun ni
untuk menenangkan hati weyhweyh sekalian , dengar ah lagu ni
ditujukan khas untuk pembaca blog ini ! yeyeah !




Bruno Mars terbaik ! :)
-♪FS♪-

No comments:

Post a Comment