Sunday, October 17, 2010

AKU BENCI KAU!

slm..uhm...
bwu semalam aku kuar ngan Saba , Nabila , Aqilah ( adek nab ) , Athirah , Taufiq ( which is pakwe athirah , n mmt ne lak bwk angkatan dya tuuu )
hmm..mle2 plan nk mam kat kfc koi 11..
actually de hal yg nk diselesaikan oleh Athirah 2..dya ckp de salah phm cket
ngan Faizol ngan sowunk minah ne..aku xengat nme dya pe..
but well , ble aku smpai sne , aku ckp dok ane?
kat ujung sne..aku ckp la okay..pas2..aku tye la faizol ane?
dya xnk dtg..dya tkt..aku pn ckp " BODOH " :)
ley lak ckp cm2?da la da set time , date sume..
tp ley cancel..aku bwu nk mentemak lam sesi "discussion diorang tu"
but well , xde kesempatan..hm..cdey nye,,
pas2 aku beratur lah kan nk beli makanan,,
cam bse aku ngan saba mest wat kecoh nye..
1 kfc ley dgr kot!ahaha..
cm bse aku beli snack plate,,
xabes pn sebenarnye,,sbb aku da bekfes,,aku da ckp da ngan mak aku
nk g KFC tp mak aku ckp alah nnt menum je lah
aku nk menum?ane ley..nnt kecur air liur aku tgk dyorunk mam,,'
auuu!ehe
pas2 da beli sume..aku ngan kwn2 mam ar kan,,
Athirah mam kat table len ngan pakwe dya.,.
aku mlz nk ckp manyak..bse lah kan klo pasangan nk berdating,,
aku xkesah pn..hmm..
pas ktewounk talk talk talk and talk sambil makan..
kteowunk pn blah lah kan..
kteowunk g kedai sebelah jup sbb saba nk bli topup..
pas2 Athirah ckp dya nk g STL jup sbb nk belikan adek dya buku lat tok
adek dya,,sbb taun dpn nk upsr..gud luck yer dek oi..
klo korung nk tau 1st time aku msk STL yg bwu 2..
aku da jakon da..cm bse..ehehe
pas2 aku ckp la ngn saba
fuyooo!ader lif!pas2 dya ckp ar
laaa..ko xpenah dtg sini ke?aku ckp.. x
ahaha..pas2 lam lif 2 lak aku ley terjatuh,,adeh
mlu nye..sbb mse 2 aku pkai ksut tinggi..aku tau aku pendek ==
da smpai kejakonan aku mle la menguasai aku..
pas2 de akak kat kedai bku ne ckp
"adek nk pe dek?"
"adek tgh cri owg"
"ha dah nampak dah , time kaseh kak :) "
akak 2 tgk aku da len mcm da,.ehe
pas2 dkt c2 manyak kali kaki aku terpeleot..aduh mlu nye..
diorang asik gelak kn aku je..aku sbau je tau..ehe..kn aku dak bek.. ;D
pas2 aku nk turun..nek lif ar kn..spontan aku nmpk de cctv..
aku ckp ngan depe..wey , td aku terjatuh kot..diorang nmpk ah?
dyorang gelak2 je,,adeh
pe kes ne STL?lam lif pn nk letak cctv ke?da manyak dwet angat?
g la donate kat charity ke,,,ishhh
pas2 ktewounk g the store lak..
perh..g tingkat ats skali..
kteowunk g kat section mainan..kebetulan lak,,
lalu2..nampak barbie doll..pas2 aku tgk2 la kan..
pas2 aku membebel ckp ngan saba yg barbie doll ne nmpk len angat,,
xcomel pas2 yg barbie yg princess and the pauper 2 nmpk gle buwok..
eee..xske aku tgk..so yuckie man..
pas2 aku ngan saba join la yg len..dyorang ngah sebok check out mainan kat c2..
nabila nmpk happy angat men mainan kat c2..well , pe slh nye?
kanak2 riang..but then , kteowunk msk yg tempat men game 2..
tyra kasi 2 engget aku 2 engget = RM 4.. ;D
pas2 kteowunk pusing2 xtau nk men ape tau..
pas2 adek nab de dok kat 1 tempat ne,,
aku g gatey g msk kn coin..
pas2 mende 2 grk2 la..
pas2 adek nab g bgn..da rugi 1 coin..
but then , xpe , sbb de budak ne dok ats mende 2..
owh thanks!
but then kteowunk g kat 1 tmpt ne..
game lwn2 tau..haha..game 2 cm aper je..
ngoks. aku msk kn coin..pas2 aku lwn la..adeh
asik klh je..last2 saba msk kn coin..upe nye kne msk kn 2 coin tok men dua owg..
aku men mmg xengat dunia..de manyak button tau,,
'aku mmg tekan je ar kan..
tekan 2 bkn nye pelan..tkn kwat2..
saba ley ckp , xlme ag rsk ar..ahaha
de set yg aku mng se set yg saba menang.,ok la..
tp yg besh nye..ble aku klh bwu tgn aku aket..ahaha
nab yg ckp..kowunk tau kn yg tgn aku kne injek..
smpai skunk xbek ag..aket.ehe
ok myb aku cte manyak angat kn..
lets get to the point..
aku ngan depe g kat tmn yg dpn wana cafe 2..
lme gle aku xg sne..cntek sial..
tp tmpt 2 klo dijaga lg cntek..aku ngan nab nk lpz 10syen..
kteowunk terjerit2 kat sne cam owg histeria..ok 4get bout that,,
kowunk tau kn athirah ne de bf kn?
taufiq nme nye..aku mmg dri awl da tau yg mmt 2 len mcm
playboy la kot..ntah la..aku xtau angat sal mmt 2.,.
tp everyweek mst mam ar kn kat kdai dya..
kteowunk sume g jeti..Athirah sebok sembang ngn kteowunk..
pas2 bf dya 2 jln2 ngan kwn p.puan dya..
pas2 aku nmpk athirah bsk2 kat telinga nab,,
aku engat kn pe?aku tgk muka dya da brubah..
upenye bf dya g jln2 ngan p.puan len which is kwn p.puan dya la kn,,
ekin nme nye..hmm..sian dya,,klo aku pn pnz kot..
de ke wt cm2?xgentle men btoi..ish..wat mlu kaum je!
aku ckp mende ne sbb aku perempuan..
diorang nk dating sebenarnya ary 2..
but evrythings turn out to be wrong.
seriously , xromantik lgsg..
aku ckp la ngn dya , asl kau kapel ngan dya?
dya ckp sepupu dya yg kenen kn..
hmm..ish2..mmt xgne..xptt athirah dilyn cm2..
pas2 smlm which is sab2..mlm tu,,
aku g kedai makan taufiq 2..
pas2 dya da tgk aku len mcm..
slalu nye dya cam gatey2 cket,.
ne xde..jd dak bek tros..
'aku da agak da..klo dya nmpk mke aku mst dya kecut punye..
xnk wat hal da..
so taufiq hidayat kau jgn engat yg kau da bgs angat..
jgn engat kat luar kau ley men kayu tiga,,
aku nmpk la pe yg kau wat,,
nsb bek la kau bkn bf aku..
klo x , aku da kerat kau abes2..

Moral of the story : Len kali Lelaki" klo nk dating ngan gf kowunk 2..jgn jln gan p.puan len..
                              jln ngan awek sendiwi je..tau? ngoks. :)
it was really fun yoh!yeah!
ahaha..tp penat gle..
blek umah aku relax jup..
pas2 aku tros tdo..
-♪FS♪-

No comments:

Post a Comment