Tuesday, October 19, 2010

korang..............

slm..acctually aku terpk idea ne mse kat gerai..
aku pn xtau dri mne aku dpt..
thanks to Paramore!uwaaa!
mlm ne concert Paramore..
aku nk g..tp aku xdpt ticket percuma..
korang tau aku sanggup tunggu lagu The Only exception
kuar kot kat radio era semata2 nk dpt ticket free,,
tp syg nye , aku bkn nye pemanggil yg pertama..cdey ne..
aku da try ary2 tau..ish..tp xdpt gak.. T,T
actually currently ne aku addicted ngan lagu Crushcrushcrush by Paramore
aku nyanyi2 la lgu dya..bab chorus..
Nothing compares to a quiet evening alone
Just the one, two i was just counting on
That never happens
I guess I'm dreaming again
Let's be more than this now
so aku dpt idea nk blog sal ne..
eh korang amek kire yg 1st line..yg len 2 ignore..
Nothing compares to a quiet evening alone -> well actually nk tau npe aku ske angat tdo ptg?
The reason why Noorul Farah Ain Omar like to sleep in the evening so much 
 - Aku mengantok
 - Aku sunyi
 - Xde kje
 - Aku ske tdo lwt pde wk2 mlm
 - waktu yg plg afdal tok tdo

Petang aku akan jadi lebih menarik jika
 - Jika ader owg tetbe kol aku and ckp
Mmt tu ; Slm. Owh Farah sygku, maafkan lah daku. i xsengaje u. plz maafkan i. i merayu u. i snggup wat pe je klo u maaf kn i..u..
Aku ; xpe2..i maafkn..
Mmt 2 ; Thanks u..i syg u..
Aku ; jup..kau ne spe ah?
Mmt 2 ; i ne spe?smpai aty u wat i cmne!i ne pkwe u u
Aku ; huh?asl suara ko kecik angat?
Mmt 2 ; eh , asl suara kau cute sngt kn ( pasan je. AHAHA )
Aku ; nme kau spe ah
mmt 2 ; Fahmy ( AHAHA  )
Aku ; ok nyte , wrong no. la bodoh aku nk tdo pn xsng.
p/s mest menarik kn. xpsal2 kol ckp i-i-u-u , pas2 menx maap. btw , aku tgh tdo mse 2

 - Jika komputer aku tetbe je dok sebelah aku mse aku tdo and ckp , Farah! bgn2!
 - Jika Mira kol aku xhenti2 , dan aku mlz nk lyn , pas2 dya snggup dtg umah aku and ckp
Milo ; mak cik2 Farah mne?!
Mak aku ; dya tdo , npe mira?
Milo ; sy de bite gembira ne mak cik! *lari cm owg gle, pas2 kjot aku*
Aku ; hoi kau nk ape ah, sebok je *tolak2 milo*
Milo ; wey , aku de mende nk ckp ne
Aku ; amende nye , prlu ke kau dtg umah aku , msj da
Milo ; xley!pntg ne wey
Aku ; ckp la cpt aku ngantok ne
Milo ; wey , im taken *mke berseri - seri
Aku ; ok , dah blah2. jup , kau ckp pe td?
Milo ; i taken u
Aku ; *pengsan*
p/s ; ptg aku akn jd sangat mnarik kn klo mende ne terjadi

 - Jika Fad kol aku setiap ptg , gerenti aku xtdo punye dan aku xkn de masalah tok angkat kol/blz msj korang :P
 - Jika aku bgn dan mak aku ckp "SURPRISE"
 - Jika aku tbe2 je tgh termenung , and de mail man dtg..and ble aku tgk surat tu..nme aku..and ble aku bkk dya ckp " TAHNIAH! ANDA DITERIMA MSK SEKOLAH BERASRAMA PENUH/MRSM
 - Jika tetibe je ader owg terjerit2 kat luar
 - Jika ader owg melamar aku, aku terima. kawen ptg 2 gak. msj fad, syg, mama da kawen, the next day, syg, da cerai, I JANDA U! xD
 - Jika Fad kol aku , and nyanyi kan aku lgu. ah , mest romantik xD
 - if a white guy suddenly kiss me and aku sepak dya. woah. xD
 - Jika aku dpt tgk Fadey botarks xD ( 19 oct 2010 )
 - Jika aku dpt iphone 4
 - Jika aku bgn dan mke aku jadi len , lbey cute xD
 - Jika kiki pndg aku dgn mke yg ayu
 - Jika aku dpt jumpa Lionel Messi
 - Jika Messi boy call aku
 - Jika ada duit merata2 ats ktil aku
 - Jika bpk aku belikan kn aku pc/laptop 
 - Jika ble aku bgn tdo , rmbt aku lurus
 - Ble aku pnggl cheese! dya jwb ; ape mak!
 - Jika aku bgn dan dapati aku da besar
 - Jika nset sony yg bermacam model berada di sekeliling aku
 - Jika tetbe fb aku jd feymes!
 - Jika pc aku jd gle lju! woah! xD
 - jika aku jd kurus gle2 xD
 - Jika rumah aku terapung
 - Jika Fad, dtg umah aku dn ckp dya nk rye ( 19 Oct 2010 )
 - Jika Milo bg aku RM 100
 - Jika Sabariah kapel ngan Faizol
 - Jika Athirah kapel ngan Astro Boy
 - Jika Nab kapel blek ngan Kerian
 - Jika aku tetbe je jd feymes
 - Jika , uhh , im out of idea and my back hurts x(

ok ok laaa..aku da pnt berfikir..uhh..aku ngantok arr.. 19 Oct , 9.19 pm

No comments:

Post a Comment