Sunday, October 3, 2010

Perempuan oh perempuan

Hye. Shibuya hereee!
wey korunk da nk pmr da neee
abes arr..adoi..aku xready ag..
ok sebelum aku struggle gle2..
acctually aku rindu blog ne :) .
hell yes. HAHA
and aku jugak rindu dekat blog mr K
yes. dya. AHAHA
ok laaa..
aku nk ckp neee
dgr ok?i mean bce ok? ==
hmm..perempuan oh perempuan?
ne sal pe lak Farah? ==
ok laaa..aku da penah ckp kat ecah yg aku nk blog sal npe p.puan ne nk kawen ngan laki yg kaya?pngkat datok2 sume tuu
ok aku da melampau. aku xkn kutuk gender aku sendiri.
jd perempuan besh tau. xde terseksa de mende tu. oops. heee. ne la akibat nye dri bab 4 ;D
wey Milo and Ecah . aku jus kidding ok..jgn la pk yg aku ne ''Blue" nye owg,
terasa aku.
hmm. lets get back to the story..
WHY WHY WHY? perempuan rather pilih kekayaan/kebendaan than cinta?
kalau aku pn aku akan pilih laki yg kaya2..
why?sbb tok jangka panjang. YES. jangka panjang.
cbe korang sume byg kn cne la korang nk idop klo husband korung pn xde dwet?
ank korang lagi?korang nk mam pe ah?batu?pasir?pe engat ley digest ke?
da msk bab science la plak.. ==
ok lpe kn pe yg aku mepek2..
perempuan ne mmg jenis yg berfikir sebelum  buat apa2..
tp de gak jenis yg bodoh xtau nk wat keputusan.
seriusly mmg de. punye la kecoh Mr K nk siarkan pasal
"Perempuan High Maintanence" . ley  blah ar Mr K
ok mmg la p.puan 2 agak keterlaluan kan..
tp 2 tok kebaikan dya gak..laki ne pk p.puan ne gle harta je..
sebenarnye bkn..long terms guys long terms!
bce entry ne :)
wat do you guys think?
korunk nk tau npe manyak owg ckp Mr K ne gay?
WHY? sbb dya pertahankan kan gender dya iaitu "LELAKI"
percaya xmlm td aku ckp kat fad yg " guys are just bullshit"
dya mrh sial. HAHA. xsgke aku..wey!aku kne tdo , so aku akan smbg blek ok? :)

No comments:

Post a Comment