Friday, November 5, 2010

DAAANG!

Selamat pagi dan slm 1 Malaysia..
Selamat Deepavali sume...
skunk ne koi 1.42 a.m. , 05.11.2010
aku xley ar nk tdo...so?
Kte on9!uhh..bpk aku xtdo ag..
so..aku kne taip slow2 sbb tkt dya dgr..
npe laaa aku xde laptop kn <- cdey neee
ok , 1st aku nak menx maaf sbb post aku yg sblm ne gle boringgg
aku bce pn menyampah..duh
but , thanks Cisco sbb comment!terharu gle!
p/s xde spe yg sudi nk comment post aku :'(
BTW , Happy Belated Birthday Mr. K :)
wey korang!da bulan Nov da ne!
ase cm time pass by cm lajuuu je!
perh!and aku cm xcye yg aku da PMR? O,O ?!
HAHA yeah ==
and guess wat?aku xabes blog pn mlm td..
de lak kwn aku im aku kat fb..
aku pn lyn je laaa..last2 aku lpe yg aku tgh blog and
sume idea aku pn da ilank.. ==
ish..but then  xpe..it's still in my head..
agak2 nye kan cne ase nye klo kte ilank owg yg kte syg,,
aku selalu pk sal ne..dan aku sangat tkt..sbb stakat ne xde ag kot..
stakat kucen aku 2 da manyak pengalaman da.. T,T
aku slalu doa and ckp , jgn lah kau amek kedua ibu dan bapaku
selagi aku belum berjaya dalam hidupku..
aku mahu mereka melihat aku berkejaya dan berjaya dalam hidupku..
aku tkt sangat klo dyorang dah xde,,ish
korang cne?aku bwu 15..
xsggup aku nk kehilangan dyorang..aku de 1 je mama and 1 je abah..
spe nk gnti kn dyorang klo dyorang dah xde?
spe yg nk mrh aku ag?spe yg nk ckp "ish adek ne,,degil"
spe?spe wey?korang xpenah terpk ke..aku selalu engat mende
ne klo aku tgh sidai kaen..almost evrytime..
aku xtau npe..aku da la ank yg xbpe nk bek..
kwat melawan , degil , mengader , yg xbek 2 sume kat aku laaa..
2 klo kte kehilangan owg yg irreplaceble.. <- btoi ke aku eje ne
tah..aku mlz nk check..owg bwu bgn tdo + xckp tdo
so who cares == :P
klo kte kehilangan bf/gf lak cne?
mende ne pn aku xpenah ase gak..
and believe me aku tak nak..and xnk ase..
HAHA..stakat break/kne dump 2 ape la sangat,,
ok aku tpu..1st aku kne..HAHA ==
mlz nk cte..sakit..angat.
well xkre la kat sini sme de korang break , kne dump , or myb kekasih korang tu meninggal..
tp aku ase sakit kne dump or break xsesakit kekasih korang meninggal..
well , klo aku , xtau ar pe jd @,@
acapkali ->lol amende ne?bedal je laaa
seringkali aku tgk kat paper yg couple xjd nk kahwin sbb kekasih dyorang meninggal
either kemalangan , kne rogol and dibunuh and etc etc
but well , lets focus bout kne rogol and kne bunuh..
aku tgk kat tv3 ary 2..sal de minah ne kne rogol lam bus..
da lme da mende ne,,10 years ago..
hmm..agak scary..dya seksa p.puan tu dlu..mcm2 la dya wat.,
pas2 dya rogol lam bas 2..pas2 dya buang kat tepi jln..
pe dyorang engat budak 2 mainan pe..ley pkai buang,,
sian tau kat tunang dya..mak bpk dya ckp dya xkn maafkan owg yg rogol dya 2,,
and the besh part is,..mmt 2 da kawen 3 ke 4 kli..
da bercrai pn manyak kli!bini punya manyak!
yg nk rogol ank dara owg asl!buat arr ngan bini kau tu!
dah abes cte.
cne lak klo korang ilank bff korang?
ne pn sakit gak dow..aku penah ase ke ah?
jup2..aku ase xkot?
and btw , enjoy la lgu ne..
acctually ne live version..and kurang besh..
aku nk embed yg official vdeo xley..
so korang jgn manyak ckp..play..xnk da.

hows the song?
haha. kureng sdp.
i know. but i still luv Katy Perry
-♪FS♪-

2 comments:

  1. woww scary miss farah marah mlm ni...hehe
    tp kan, sya pun xsnggup nk tgk parents sya prgi dlu.sbb tuh la, sya slalu sgt2 doa mntak Allah ambik nyawa sya dlu.hmm.

    ReplyDelete
  2. ou..yeah.. T,T
    tkt angat nnt xley nk time kan klo dyorang da xde..

    ReplyDelete