Wednesday, November 10, 2010

Ur so gay ;P

Slm satu Malaysia..
harap2 korang sihat2 jer,,
hehe..well ,
tok intro ne,,korang bce la convo ne..
Shery Chinlyn: Did you msg me???
Farah Ain Shibuya™: nope youre gay
Shery Chinlyn:  hi sweetie

Last message received on 11/5/2010 at 8:04 PMBookmark
well , i think this gurlz is gay..what im trying to say is lesbian..
mesti ada di antara korang yg akan pertikaikn hal ini..
well yes , lesbian is for gurl and gay is for guy..
tp lam omputih nye kamus..gay is for both..
and aku lak mlz nk type lesbian sbb pnjg..
so kte pkai je gay.,,jd korang da tau yg gay ne ley pkai tok lesbian gak kn.
dah diam. jgn nk manyak komen. ;P
HAHA. men2 jer. jgn terasa kay? syg korang
well , aku xnk ckp sal gay ke lesbian ke bi ke..
aku tau korang straight.
Well , aku nk cte cket ne...

Aku adalah seorang ibu tunggal yang terpaksa menyara lima orang anak yang sedang membesar.
aku telah kehilangan suamiku tahun lepas. Kerana dia terlibat dalam kemalangan jalan raya.
kini aku telah menjadi balu anak lima. aku telah bersusah payah menyara dan membesarkan anak
ku yg lima orang tu. dunia ku terasa sempit. beban yang aku pikul hanya Allah yang tau.
Pagi itu aku terbangun lewat. Pada pukul 8 pagi tepat. Anak2 aku yang bernama Kiki, Stripy dan Blacky telah merengek2 kelaparan. Aku terbangun kerana mereka  mengiau2 menangis dan memanjat katil ku.
lantas aku terbangun. dan aku tersenyum lebar. apa kes ne anak bgn lgi awl dri mama dya. aku ketawa kecil.
aku mandi dahulu , dan mahu memberi anak ku makan. aku telah mengeluarkan ikan rebus. makanan kegemaran anak ku. tetapi, malangnya, nasi pula basi. apalah nasib anak2 ku. mereka nampak sangat lapar :'(
aku berasa amat serba salah kerana tidak dapat menjadi ibu yang baik kepada anak2 ku. Aku menanak nsi.
Mereka harus menunggu nasi masak. apa kan daya. aku hanya mampu memeluk mereka.

Untuk permulaan apa kata aku cte cket sal anak aku yg lima orang ne. Anak aku yg pertama name nye Cheese Weezy and Weezel Shibuya. sedap kn name ank aku ne. Yg kedua Kei Takishima/Shibuya. Aku xley nk decide mne satu nme akhirnya. LOL. anak ku ini adalah jantan lelaki. dia sangat nakal dan kuat bergaduh.
al - maklum la budak laki. kasi cepok kunk bwu tau! Anak ku yang ketiga ne lak  nme nye Kiki. Ya Allah. aku sbo je la bela budak jantan ne. dah lah nakal. suka wat sepah. kuat makan lak 2. tamak. cm bapak nye kot. LOL. Anak aku yang ke - 4 dan yg ke - 5 ne kembar. Stripy and Blacky. dyorang ne pn ley tahan nkl gak. adey. ley lak pg tdi stripy mamam tikus.  dah 2 mkn xreti nk makan sampai abes. mamam usus jer. ish. ne lagi sorang menx nk kne cepok. tp xpe. aku kn penyabor.

Sementara menunggu nasi masak. Aku sidai la ken. pagi2 yg pnz ne sesuai sangat nk sidai ken. kunk ptg karang ujan kunk ssh lak. dah abes sidai kain lak, aku lyn la ank2 aku..aku plg manje ngan cheese ank sulung ku dan ank tgh ku kiki. Semua anak2 ku comel2 & ngader. pas aku da penat tgk dyorang. aku tdo la jup.
pas2 aku bgn dan bg dyorang mkn.sdaq2 da koi 1 lbey. alamak!dyorang xmakan lg. dengan mke selamba je msk dpo. aku nmpk mke2 anak2 aku yg xbermaya. eley!pandai korang berlakon eh?aku tros ttp api nsik and ksi dyorang makan. dyorang punye la kelam kabut sampai kiki panjat meja. cheese pn sama. tp kiki xsempat. sbb aku da wat mke. well , cheese da dpt penampor free da ary2. :) pas bg dyorang makan aku engat nk tdo. tp , xley. xtau npe. aku pn terbaring2 la. xtau nk wat pe. OK WTF. acctually aku home alone pgi 2..and aku belagak cam ibu tunggal. LOL. cm HAPE jer. ignore cite kat ats. tp cte kat ats btol. mostly. de yg aku add cket. im bored :'( . duh. tetbe je aku mlu. HAHA. dah bye. aku ngantok.

hehe. aku ikut format folio pmr. duh.
pe kne mengene. ==
-♪FS♪-

2 comments:

  1. HAHA. LOL
    xde la..xtau la nk blog sal pe..
    sy xpenah kahwin ag arr..
    sy membayang kn yg sy ne ibu tunggal..
    padahal ank2 sy 2 kucen sy je LOL

    ReplyDelete